pátek 16. května 2008

Svatební košile aneb cesta do NDR

Sbor:
Již jedenáctá odbyla
a Máňa nikde nebyla
máňa se asi ztratila
když tak lesem bloudila

Na nízkém stromě větvičky
byl obraz její babičky
a pod babičkou prastarou
klečela dívka s nirvánou

Dívka:
Spanilá dívko jsem děvče prosté
nejsem taková jako ty
mě zajímají duše čisté
a ne rozepnuté kalhoty

Měla jsem kdysi starého
všechno bych dala za něho
do NDR se obrátil
dosud se ještě nevrátil

Lhal,když mi říkal:jakmile
ty zkrásníš díky Aquille
a v tvých tvářich růměnce
vrátím se ke své panence

Již jsem se Aquilly napila
skoro jsem se s ní poblila
růměnec v tvářích je tu též
už ani vrásku nenajdeš

Spanilá dívko jsem děvče prosté
nejsem taková jako ty
spanilá dívko chtíč ve mě roste
že chci rozepnout kalhoty

Časopis už mi nestačí
toužím po trýzni jinačí
mého starého mi vrať
nebo se odtud rychle ztrať

Sbor:
Pohla se babka na stromě
ÚÍAÍŮÍÉ vykřikla Maňa zděšeně
veverka co ořech louskala
spadla a zdechla docela

A les se zachvěl úzkostí
pohledy směřují na louku
mráz vnikl dívce do kostí
že prohla se do oblouku

A ve tmě...tam v tom potoku
na povrch vnikl bez hluku
krasavec jak z pohádek
a šáhl si do rozkroku

Hoch:
Tak Máňo spíš a nebo bdíš
tož Máňo copak neslyšíš
snad ti to není nemilé
když začnu ti říkat debile?

Dívka:
Proč snědá je tvoje pleť?
si hnědý-hnědý jak medvěd

Hoch:
Snad moje tvář je hněďoučká
byl jsem s partou u moře
byla tam pláž tajemna
tam ženy nahé nahoře

Dívka:
Proč oči tvé jsou malé a zvadlé?
co se ti stalo drahý Pable?
...
posaď se tu na chvíli
vyměníme si mobily
na ohni ti tu uvařím
a pak tě láskou umořím

Hoch:
Ho den je noc a noc je den
že mi uvaříš to byl můj sen
mám chuť na guláš hovězí
tak dělej ať se to rozmrazí

Co to máš má milá pod okem?

Dívka:
To je jen oko s monoklem

Hoch:
Fuj kdo bije tě do očí
s tím hezky v ringu zatočím

Sbor:
Hoch našval se ze všech sil
že někdo Máňu takhle zbil
a Máňa mu říct nechtěla
od koho to dostala

Pablo se naštval velice
až Máňu bouch do palice
na jejím druhém očičku
má další modrou barvičku

Hoch:
Pěkná jsi aj tak velice
jen nemysli si opice
že budeš mi tu naříkat
a prášky jen tak polykat

Dívka:
Och podle mého názoru
jsi jak stvůra z hororu
je první máj-je lásky čas
a ty mě jenom chceš bít zas

Hoch:
Co to máš Máňo za zvyky?
přednášet mi tu klasiky
A co máš na té tkaničce?

Dívka:
To šek po mojí babičce

Hoch:
Ho-Ho ty prachy proklaté
vzrušují jak ženy nahaté

Sbor:
Tak se mu šek zalíbil
že Máňu na nos políbil
a kolem kol široká
vila pěkná vysoká

Pablo s Máňou už k ní jdou
za šek ji možná dostanou

Hoch:
Máňo,máňo tu jsme již
copak ty krávo nevidíš?

Dívka:
Ach vidím dveře bordela

Hoch:
Chtělas to-nebo nechtěla?

Dívka:
Ale ten příkop-plný žab

Hoch:
To není příkop-to můj sklad

Sbor:
Tu Máňi se zazdálo
co se tu všechno událo
a Pablo v kterém lásky žár
je vlastně zombie vstaná z már

I zachtělo se děvčeti
Pablovy trošku zmizeti
Pablo prokouk její spády
a nasypal jí jed do kávy

Než mohla Máňa odprci
jed spolkla tomu umrlci

Hoch:
Co máš v baťohu má milá?

Dívka:
Aquillu co jsem koupila

Hoch:
Doufám že tohle není sen
že zmizíš se mnou z ČR ven
Hoj Máňo my dva za pár chvil
koupíme si stovky vil

Noc temná vládne nad krajem
my do NDR pojedem...

Dívka:
Nech me už,nech mě tak
neb nestihnem tu ten náš vlak
Prosím podej mi ňáký led
bo furt účinkuje ten tvůj jed

Hoch:
Léta si po mě toužila
léta si kolem mě kroužila
máš sice velké nároky
však za ty dlouhé za roky
dostaneš mě i s úroky

PS:
Kde kdo se divil velice
že skončili až v Africe
až příště vlakem pojedou
tak už si správný vyberou...

THE END

Žádné komentáře: