pondělí 19. května 2008

cizí

Sometimes, the person who you fall for, isn´t ready to catch you.
Někdy, člověk kvůli kterému padáš není připraven tě chytit.

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain.
Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti.


If you are going through hell.... keep going...
Pokud procházíš peklem... nezastavuj se..

This is the tomorrow you worried about yesterday. And now you know why.
Tohle je zítřek, kterého ses včera bál. A teď už víš proč.

Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think
Život je tragédie pro ty, kdo cítí, ale komedie pro ty, kdo myslí.

I can be only myself.. ..sorry if that is hell for you.
Mohu být jen sama sebou.. .. promiň jestli je to pro tebe peklo.

Wish I could a better person.
Přála bych si být lepším člověkem.

If loving you was wrong, I don't want to be right.
Jestli to, že jsem tě milovala bylo špatné, potom nechci dělat správné věci.

I only wear black, until they make somethink darker.
Nosím pouze černou, dokud nevymyslí něco temějšího.

I hid my feeling behind a smile.
Skrývám svůj pocit za úsměv

Wish I was as invisible as you make me fell.
Přála bych si být tak neviditelná, jak se kvůli tobě cítím.

Boys break hearts, so why don't girls break their necks?
Kluci lámou srdce, tak proč jim holky nezlomí krky?

You ask me what is wrong and I said nothink, then I turned around and whisper everythink.
Zeptal se mě co je špatně, já řekla nic, potom jsem se otočila a zašeptala vše.

I have fallen down, from heaven.
Spadla sjem dolů, z nebe.

That you konw my name, doesn't mean that you know me.
To, že znáš mé jméno neznamená, že znáš mě.

Just beacuse I don't care doesn't mean that I don't understand.
To, že mě to nezajímá, neznamená, že tomu nerozumím.

Maybe, when he broke my heart, he forgot that I could feel..
Možná, že když mi zlomil srdce, zapomněl, že mám city..

Fallen angel go to the hell.
Padlí andělé jdou do pekla.

Just beacuse I'm not crying doesn't mean that I'm ok.
To, že nepláču ještě neznamená, že jsem v pořádku.
"Sni, jako bys měl žít navždy. Žij, jako bys měl zemřít dnes."

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.
-- James Dean --


Život je dobrý, bez něho bychom byli všichni mrtví.
Life is good, without it we'd all be dead.


tyhlety se mi líbí takže jsem je tu dala =) časem tu budu přidávat další


Žádné komentáře: